Od lat misją PM S.A. jest rozwijanie i umacnianie pozycji swoich Klientów na rynku, poprzez dostarczanie zintegrowanych usług. Jako firma specjalizująca się w modelu outsourcingu, PM S.A. świadczy m.in. usługi

  • archiwizacji dokumentacji,
  • zarządzania flotą,
  • administrowania obiektami,
  • zaopatrzenia w materiały biurowe,
  • zabezpieczenia obiektów,
  • administrowania procesami kadrowymi i płacowymi,
  • rekrutacji,
  • pozyskiwania lokali pod konkretne rodzaje działalności naszych Klientów,
  • wysyłki seryjnej korespondencji,
  • projektowania i utrzymywania obiegów elektronicznych dokumentów – Workflow,
  • projektowania stron intranetowych do zarządzania m.in. dokumentacją i strukturą organizacyjną,
  • bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych,
  • zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji,
  • analiz finansowych i wspomagania zarządzania ryzykiem operacyjnym,
  • leasingu samochodów, maszyn i urządzeń oraz nieruchomości.

Od kilku lat ściśle współpracujemy z dużymi instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi oraz przedsiębiorcami z szerokiego wachlarza branż.

Głównym celem naszej działalności jest oferowanie zintegrowanych usług w modelu outsourcingu procesów biznesowych oraz leasingu dla naszych Klientów. Dotychczasowa działalność przyniosła wiele doświadczeń pozwalających nam ulepszać oferowane Państwu usługi.

Główne zalety skorzystania z oferty PM S.A. to:

  • koncentracja na podstawowych celach działalności Państwa firmy,
  • utrzymanie niższego poziomu zatrudnienia, zapewniając jednocześnie wykwalifikowany personel dla zadań podstawowych,
  • zapewnienie najwyższej jakości usług w oparciu o doświadczenia oraz wiedzę PM S.A.,
  • zmniejszenie nakładów inwestycyjnych na utrzymywanie bazy technicznej i organizacyjnej powierzonych działalności,
  • minimalizacja kosztów ogólnych i administracyjnych (w tym kosztów rekrutacji, utrzymania pracowników, stosowania papierowych obiegów dokumentów),
  • obniżka kosztów stałych,
  • dostęp do sprawdzonych, innowacyjnych, bezpiecznych metodologii i narzędzi.
  • zapewnienie przewarzania danych osobowych z wymaganiami obowiązujących regulacji prawnych,
  • stabilny wzrost prowadzonego biznesu, poprzez finansowanie działalności instrumentami leasingowymi.

Pliki do pobrania