Przewiń do zawartości
  • Aktualności
  • O nas
  • Partnerzy i klienci
  • Relacje inwestorskie
O firmie
Premium Management S.A.
Outsourcing kluczowych procesów biznesowych
Premium Management S.A.Premium Management S.A.
+58 782 85 85kontakt@pmsa.plKONTAKT
  • Administracja
    • Administrowanie obiektami
    • Usługi inwestycyjno-remontowe
    • Zaopatrzenie
    • Wysyłka centralna
    • Pozyskiwanie lokali
    • Wyposażenie
  • Usługi archiwizacyjne
    • Archiwizacja
    • Przechowywanie
    • Skanowanie
    • Brakowanie i niszczenie
    • Szkolenie i doradztwo
  • Finanse
    • Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa
    • Biznesplan
    • Budowa systemu Controllingu
    • Budżetowanie
  • Kadry i płace
    • Pracownicze Plany Kapitałowe
    • Rekrutacja
    • Usługi kadrowo-płacowe
  • Koordynacja IT
    • Doradztwo w obszarze oprogramowania
    • Doradztwo w obszarze infrastruktury IT
  • Zintegrowany system zarządzania
    • Elektroniczne obiegi dokumentów – Workflow
    • Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania
    • Consulting w zakresie procesów i procedur
  • Zarządzanie flotą
  • Menu iconLeasing
  • Administracja
    • Administrowanie obiektami
    • Usługi inwestycyjno-remontowe
    • Zaopatrzenie
    • Wysyłka centralna
    • Pozyskiwanie lokali
    • Wyposażenie
  • Usługi archiwizacyjne
    • Archiwizacja
    • Przechowywanie
    • Skanowanie
    • Brakowanie i niszczenie
    • Szkolenie i doradztwo
  • Finanse
    • Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa
    • Biznesplan
    • Budowa systemu Controllingu
    • Budżetowanie
  • Kadry i płace
    • Pracownicze Plany Kapitałowe
    • Rekrutacja
    • Usługi kadrowo-płacowe
  • Koordynacja IT
    • Doradztwo w obszarze oprogramowania
    • Doradztwo w obszarze infrastruktury IT
  • Zintegrowany system zarządzania
    • Elektroniczne obiegi dokumentów – Workflow
    • Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania
    • Consulting w zakresie procesów i procedur
  • Zarządzanie flotą
  • Menu iconLeasing

Aktualności

Jesteś tutaj:
  1. Strona główna
  2. Aktualności

SKOK na dorocznych światowych targach instytucji finansowych oraz sieci handlowych.

W dniach od 16-go do 18-go października 2012 r., w Rheda-Wiedenbrück (Niemcy) w centrum targowym A2-Forum odbyły się Targi „Wincor World 2012”.

Czytaj więcej »
13 listopada 2020

Mistrzostwa Polski młodych ekonomistów

Serdecznie zapraszamy do udziału w VII edycji konkursu ekonomicznego! Temat tegorocznej edycji to: „Polska spółdzielczość finansowa w aspekcie 20-lecia Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych”.

Czytaj więcej »
13 listopada 2020

SKOK Silesia Centrum dołączył do Kas Stefczyka

Do zintegrowanych Kas Stefczyka, do których obok największej spółdzielni, Kasy Stefczyka, należą także Kasy: Wspólnota, Wybrzeże, Polska, Zachodnia, Unia Lubelska, Jowisz, 20 lutego 2012 roku dołączył SKOK Silesia Centrum.

Czytaj więcej »
13 listopada 2020

Zintegrowany system zarządzania jakością i bezpieczeństwem w TZ SKOK

Towarzystwo Zarządzające SKOK sp. z o.o. S.K.A. z sukcesem wdrożyło zintegrowany system zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz PN-ISO/IEC 27001:2001.

Czytaj więcej »
13 listopada 2020

Oferta handlowa usługi szkolenia w zakresie zarządzania ryzykiem w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej

Narażenie na ryzyko jest nieodłącznym elementem każdej aktywności podejmowanej przez Kasę . Zarządzanie ryzykiem jest zadaniem złożonym, ponieważ zagrożenia , z jakimi związane jest funkcjonowanie instytucji finansowej , dotyczą różnych aspektów funkcjonowania organizacji.

Czytaj więcej »
13 listopada 2020

Oferta handlowa dot. produktów i usług wspomagających system zarządzania ryzykiem operacyjnym

Narażenie na ryzyko jest nieodłącznym elementem każdej aktywności podejmowanej przez Kasę. To z kolei wymusza, aby Kasa w swej codziennej działalności uwzględniała ryzyka, z którymi ma styczność oraz by posiadała i poszukiwała nowych form obrony przed tymi ryzykami.

Czytaj więcej »
13 listopada 2020
« Poprzednia Strona1 Strona2 Następna »
  • Kariera
  • Polityka prywatności
  • Do pobrania
  • Władze spółki
Menu
  • Kariera
  • Polityka prywatności
  • Do pobrania
  • Władze spółki

DANE KORPORACYJNE

Premium Management S.A.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia
Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000677966
REGON: 221516706
NIP: 586-227-30-23
Kapitał zakładowy: 430.837.527,40 zł (wpłacony w całości)

KORESPONDENCJA

Premium Management S.A.
ul. Legionów 126-128
81-472 Gdynia

KONTAKT

+58 782 85 85
kontakt@pmsa.pl
Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych:
Marzena Nowak
iodo@pmsa.pl
Do góry
Używamy plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania oraz prowadzić statystyki. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies przeczytaj więcej informacji.
AKCEPTUJĘ
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.